Часті запитання

  • Як правильно заповнити форму посилання під час оформлення замовлення?

    У нас на сайті є спеціальна сторінка з прикладами, як правильно заповнювати посилання під час оформлення замовлення для кожної соціальної мережі, перейдіть за адресою: https://redboost.com.ua/correct-links/

    Якщо моє замовлення скасувала система. То гроші повернуться на баланс акаунта?

    Вірно, як написано в оферті, при скасуванні замовлення, його вартість відновитися на баланс. Якщо замовлення було скасовано частково, частину коштів за невиконаний залишок буде повернуто на ваш баланс.

    Як працює сервіс, яким чином виконуються замовлення?

    Ми пропонуємо вам підписників як з CPA мереж, так та підписників з реклами, залучених через соціальні мережі. Підписники CPA додаються в групу або підписуються на сторінку за винагороду. Що таке CPA, можете почитати у нас на сайті в інформаційному розділі запитань і відповідей. Наш сервіс намагається працювати тільки з якісними джерелами і використовувати тільки найкращі з можливих методів для виконання кожного замовлення.

    Як швидко моє замовлення буде виконано?

    Замовлення виконується в середньому від кількох хвилин або годин до кількох діб, час старту залежить від послуги та обсягу який ви замовили. В індивідуальних випадках, час початку виконання замовлення може становити до двох днів. Ми намагаємося виконувати кожне замовлення після оплати максимально швидко, надаючи найбільш якісні послуги.

    Як довго оплачене замовлення перебуває в обробці?

    Як правило, замовлення перебуває в в обробці від кількох хвилин до години, залежно від обраного типу тирифа та обсягу замовлення. Іноді, опрацювання може сягати кількох годин або двох днів, залежно від різних чинників і навантаження.

    Що таке "з гарантією" і "без гарантії"?

    Немає гарантій - це найдешевша і нестабільна послуга, у якої можуть бути затримки з виконання замовлення до доби, можливі списання. На цю послугу ми не даємо гарантію в тому, що весь замовлений матеріал прийде до Вас на сторінку, тому замовляючи послугу, без гарантії, Ви приймаєте всі вищевказані ризики на себе. Ми зі свого боку намагаємося не додавати подібні послуги в сервіс. З гарантією - ця послуги більш стабільні в термінах, кількості і якщо відбудуться списання соц. мережею передплатників або переглядів чи лайків, то система відновить списання самостійно або за запитом (якщо це передбачено послугою).

    Чи враховує сервіс попередню розкрутку?

    Безумовно, наш сервіс записує всі дії, пов'язані чи то з накруткою кнопки "Like", чи то з додаванням учасників до спільноти, підписників на особисту сторінку, чи то з відправленими заявками в друзі.

    Як зрозуміти статус мого замовлення

    Без оплати - замовлення оформлене, але не оплачене. В обробці - замовлення оплачене, очікує активації з боку нашого сервісу. Виконується - замовлення оплачене, і підтверджене нашим сервісом. Прийнято системою - оброблене замовлення, статус фінальний і не змінюється. Завершено - замовлення виконано сервісом. Скасовано - тут все просто, замовлення скасовано через неправильно вказане посилання або неправильно обрану послугу. Частково виконано - якщо замовлення було виконано частково, залишок коштів за замовленням буде повернуто на баланс.

    Моє замовлення довго в статусі "виконується"

    Статус "виконується" не означає що замовлення не виконалося або ще виконується. Цей статус може змінитися на статус "завершено" через кілька годин або до двох діб. Зазвичай це відбувається після всіх перевірок. Тож не слід покладатися на статус, покладайтеся на кількість лайків та підписників, які отримали на свій акаунт.

  • Поповнив баланс, а гроші на балансі не збільшилися, що я роблю не так?

    Після оплати рахунку потрібно почекати буквально кілька хвилин для зарахування коштів, потім оновити сторінку. На ваш баланс буде зарахована сума поповнення. Зазвичай, затримки в поповненні бувають із системами: PayPal, LiqPay.

    Що робити якщо оплата не проходить?

    Якщо оплата не проходить або замовлення не оформлюється: Поля у формі замовлення заповнені невірно. На вашому рахунку може бути недостатньо коштів. Можливо проблема в платіжній системі. Виберіть інший спосіб оплати.

    Чи можна вивести гроші з сайту?

    Ні, тільки витратити на послуги сайту. Можливість виведення коштів із сервісу не планується, з низки причин: комісія на перекази захисту від маніпуляцій з курсом валют у нас не система для заробляння грошей Інформація про правила поповнення балансу та оплати замовлень, вказана в чинних правилах і публічній оферті - обов'язкових для прийняття та ознайомлення.

    Замовлення скасували: чому скасувалося і куди пішли гроші?

    Якщо ваше замовлення скасувала система: Гроші автоматично повернуться на ваш внутрішній баланс. Причини скасування: невірне посилання / невірна послуга / тимчасові проблеми на сервері. Переоформіть замовлення заново, сплативши його з внутрішнього балансу (якщо після переоформлення, замовлення скасується повторно, зверніться до служби підтримки за допомогою).

    Як оплатити з балансу?

    Вам потрібно авторизуватися в обліковий запис, на якому є гроші на балансі, їх можна отримати, поповнивши баланс, або гроші були повернуті на баланс при скасуванні замовлення. Обрати послугу, оформити замовлення та обрати спосіб оплати "Баланс на сайті". Гроші спишуться з балансу на сайті.